Tuesday, July 31, 2007

A partir d'ara ...


Hola gent!!

A partir d'ara, si voleu seguir el meu viatge, em podeu trobar a una nova pagina web.

Us explico: els blogs a Etiopia estan bloquejats, no s'hi pot accedir, igual que no es poden enviar ni rebre sms ... mesures de control del govern -sense comentaris-

Com que el domini blogger esta tot inoperant, he obert un compte a una web que es diu "Get jealous" i que tot i que tambe es una mena de blog, si hi puc accedir.

El motiu pel que ara puc editar el meu blog es perque soc a Tanzania, pero on passara mes temps probablement es a Etiopia, aixi que millor ja us redirecciono alla.

El link es el seguent: www.getjealous.com/Mun

A mes de llegir les meves histories hi podreu trobar fotos, un mapa amb la meva ruta, i un "Message Board" on em podreu deixar missatges si voleu.

Aixi que, temporalment, cosMUNologia se'n va de vacances.

Pero tornare aviat!! i m'estrenare amb un House Corner, jajaaja!!

Mua!

1 comment:

robert mayoral said...

com mola el teu blog, i totes aquestes aventures te les passes tu tota soleta=???