Tuesday, July 3, 2007

Una nit de Lluna Plena a Vilademí


Després d’aguantar estoicament les múltiples critiques arribades per diferents bandes, fruit dels meus, ja quasi 3 dies de silenci després de la festa del meu aniversari, per fi, com hauria dit Tarradellas si en aquella època hagués existit la dèria del blogger: “Ciutadans del meu blog, ja sóc aquí!!” ;O)

Valgui com a excusa que el cap de setmana va ser intensss i la rentrée ha costaaaaat .... una té les seves limitacions, que intenta dissimular, però que de tan en tan, mira!! surten a la superfície, jeje!

En qualsevol cas, és bo adonar-se’n que tinc un públic addicte a les meves cròniques i exigent amb la qualitat i continuïtat del meu discurs. O potser és que us va la Salsa Rosa?? Jajaja!! Em sembla que el què passa és que us tinc mooooolt mal acostumats!!

Però va, anem al gra, tot i que aviat tindreu una crònica de “Yo estuve ahí y esto es exactamente lo qué sucedió”, escrita per un periodista professional, en David Santa Cruz. En David és un nou amic que, sortit de CouchSurfing, conjuntament amb la Tomiko i en Jonas, es va unir a la festa i s’ha compromès a fer-nos-en una crònica. Està bé que algú a part de mi doni la seva opinió, no?

Per part meva només dir que malgrat el meu escepticisme en algun moment previ, quan no tenia respostes de la gent o algú confirmava que no vindria, em cal dir que la festa va ser un perfecte èxit. M’ho vaig passar molt molt bé i la veritat és que tot i que no vaig comptar, hi havia mooolta gent, no?? – O igual és que jo ja veia doble, juaa!! Alguns que em llegireu no vàreu venir i se us va trobar a faltar :O) però bé ... A la resta, als que si vàreu compartir amb mi una vetllada tan especial, agrair-vos de tot cor la vostra assistència, per mi és molt important ni que sigui un dia a l’any tenir-vos a tots per una nit al meu voltant i que puguem fer gresca plegats.

Malgrat jo en tingui la idea, en faci l’organització i delegui detalls, jaja (està clar que no ho faig tot ni molt menys!), aquestes trobades no serien possibles sense vosaltres. I ara se m’acut que és com voler fer pollastre al forn i no tenir amb què farcir-lo!!

Així que gràcies per condimentar i farcir les meves idees culinàries!!!

Un petó enorme a tots (als que vàreu venir i als que potser vindreu en properes edicions) i gràcies de nou!!!!
Fotos: Tomiko Jones www.tomikojonesphoto.com
(Thanks a lot Tomiko!!)

1 comment:

Josep M said...

Ja veus que tots trobavem a faltar el teu somriure... perdó, el teu blog.

Jo en un primer moment vaig pensar que no haguessis estat abduïda; però el fet que fos lluna plena i que, des que van enxampar a l'ET volant en bici de nits i sense casc a la panera d'una nena tothom sap que els al.lienígenes no surten aquest dies, m'ho va fer descartar de totes totes.

Ah, i la festa, molt ben muntada (o seguint l'analogia culinària, potser hauria de dir que un pollastre molt ben muntat)

Realment, una nit de full Moon! (o va ser full monty?). Deixem-ho en Full Moonty (fool moon quedaria molt malament).

****