Sunday, January 20, 2008

Galactic Suite


Primera reunió de treball del nou any amb el Conseller Delegat de l'empresa (un formalisme que al cap i a la fi només vol dir “jefe” però que queda mooolt millor).

Parlem dels projectes que m'han “tocat” i entre un parell més, un dels quals no puc explicar encara perquè com molt sovint, el client ha demanat confidencialitat, i l'altre no explico perquè per mi és el més interessant (a Àfrica, of course!!) i em reservo per explicar-vos en una altra ocasió, em quedo amb la boca oberta i els ulls pixelats quan m'expliquen que farem una proposta de producte per “Galactic Suite”, el primer resort turístic a l'espai!!!


Previsió d'enviar els primers turistes a aquest hotel còsmic: 2012!! els menús els farà en Ferran Adrià i per preparar-te cal que et passis no sé quantes setmanes entrenant-te a un magnífic complex turístic a no sé quina probablement horrorosa platja verge del pacífic (o era el Carib!!)


En fi, no deixeu de donar-hi un cop d'ull!! i ep! que ja es poden fer reserves online i tot!!


Muah!
Mun

1 comment:

Jeiem said...

Si fa falta algú per provar l'spa sense gravetat, m'avises. Més que res per que m'agradaria saber cap on van les bombolles del jacuzzi;)

Petó