Thursday, January 24, 2008

Primer sopar del grup BTT Girona


El passat divendres dia 18 varem per fi fer la primera trobada lúdico-cultural-no esportiva del grup btt de girona: un sopar de germanor.

Segons l'acurada crònica que en Josep Ma va penjar al “Beteterus sense fronteres” i que us convido a llegir per a més detalls, després de les baixes, varem arribar a ser fins a 18.

Personalment m'ho vaig passar molt bé i el vinet em va estirar més de la llengua del que,només potser, hauria calgut produint un divertit petit videu casolà que podreu trobar conjuntament amb altres fotos de l'esdeveniment. Aquest cop penjat tot a la galeria de fotos d'en Lluís.
I és que ja ho veieu, cada cop estic més gandula amb això del blog ;O) ... suposo que tot són èpoques i que ja tornaran “the old good times”, quan us clavo uns rotllos de 8 pàgines en una sola crònica, jeje!.

De moment aprofiteu el recés que en només 3 setmanes torno a Àfrica, i de ben segur que allà m'inspiro de valent.


Mun.

1 comment:

Sandra said...

Ostres, al final tornes a Africa !!
A Zanzibar? Quina tia !!

En fi, ja se que encara no es pot preguntar, pero en tot cas que vagi molt i molt be !!

Petons des d'Indonesia !

Sandra