Thursday, May 10, 2007

Girona Temps de Flors

Una vegada més arriba el Maig i Girona s’omple de flors!!

Com molt bé deia en Josep Ma fa uns dies, en un email, quan jo li comentava que aquest cap de setmana no podria sortir en bici perquè un amic de fora ve a veure l’exposició:


- “Ah, el temps de Flors! Quantes obligacions genera! I amb quin gust els gironins les suportem per poder lluir ciutat! N'arribem a ser, de presumits!”

Té raó, si bé és cert que jo només sóc Gironina d’adopció, aquest orgull de ciutat és també part de mi i el fet de viure-hi cada dia, no treu que cada vegada que passejo pel Barri Vell no em meravelli de la preciositat de ciutat que tenim. Quan a mig maig el Temps de Flors omple els carrers d’estores de pètals, les cases jueves obren els seus magnífics patis al públic, els jardins de fora muralla, que ja de per si són espectaculars, esclaten de color i riuades de gent arriben no se sap ni d’on per poder gaudir de l’espectacle; els gironins no podem més que ser els més disciplinats amfitrions i malgrat la incomoditat de visitar l’exposició en cap de setmana, quan els carrers del Call peten de gent, ho suportem amb un somriure estoic, orgullosos de poder mostrar la nostra preciosa ciutat a altri.

Aquí us passo el programa per si us hi animeu, i potser ens trobem i tot per les atrafegades vies del Barri Vell. Jo no hi faltaré!!

1 comment:

Anonymous said...

No us perdeu aquest espectacle de colors. Jo no visc a Girona, pero aquestes dates son ideals per anar-hi o tornar-hi. Si teniu intencio, millor aquest cap de setmana que l'altre (dies 19 i 20) les flors estan mes boniques, encara no estan pansides, tot i que els jardiners fan un treball fantastic i a cada floreta li posen un petit diposit d'aigua. MUN jo pujare diumenge al mati, a veure si ens veiem.