Tuesday, May 8, 2007

House, tu medico preferido, te prescribe Cuenta Atrás



Ja tenim un House fent de policia a l’Espanyola!!

La curiositat m’ha obligat literalment a descobrir per mi mateixa de què anava aquesta suposada magnífica sèrie que ha escollit a Cuatro.

Si comencen per la façana, em cal dir que Dani Martin (Corso), per cert, vocalista d’El Canto del Loco, no està gens malament. A mi, d’entrada, m’agraden una mica més morenos, però el noi té la seva xispa. Un bon cos – s’han assegurat que ja el primer dia el veiem quasi en pilota picada – una mirada clara intensa, i que ens és presentat amb dues xatis al llit, una representació masculina de poder?? (ejem!), (què no donaria House, sobretot avui que fanfarronejava de ser capaç, en bones circumstàncies, de satisfer dues dones al mateix temps, per haver estat ell el que se les trobés al llit?). No serà que parlava d’aquestes dues, potser? ...

Però massa coincidències, no?, per això que em pregunto, què va ser abans, l’ou o la gallina; o altrament dit: no us sembla que allò que tant ens agrada de House ho han destil.lat en una sèrie a l’espanyola i amb una temàtica, si bé diferent, no tan distant? Tots dos tracten “casos” urgents on el temps és un recurs limitadíssim, tots dos són bons tius que van de durs, jefes d’un equip d’”investigadors”, que desprecien els protocols i que es passen les normes pel forro si els cal. Vitals, apassionats, si bé potser a Corso, -serà un tema d’edat- se’l veu menys currat de la vida, menys prepotent i un tant menys corrossiu. Corso no arriba ni de bon tros al subtil sarcasme irònic de House, però és cert que ho intenta, i en algun cas fa certa patxoca.

Però no avancem esdeveniments. Avui ens han donat només un tastet del què serà, i com ja vaig confessar, jo mateixa vaig haver de rectificar la meva opinió sobre House. Deixem que Corso s’expressi i ja veurem si ens agrada.
Clar que el fet que ens hagin tret dues magnífiques hores de House per col.locar-lo a ell és ja d’entrada, una molt mala entrada, veritat?

1 comment:

Anonymous said...

Donç jo ho tinc grabat, encara no ho he vist, ja et dire que hem sembla, de moment no puc opinar, pro per norma general, les series espanyoles que estic veient són cópies de series ja exitents o clarament inspirades en altres series, i les poques que he vist, no m'han agradat gaire, les cópies massa evidents...a mi particularment no m'agraden, també cal a dir que les series de les que jo parlo son d'altres cadenes de televisió, el fet que sigui una serie de cuatro hem dona un petit vot de confiança, me la miraré i ja et dire que hem sembla...molts besitossssssssss.
P.D:La veritat es que si que es una mala entrada el fet que hagin tret 2 hores de House, això costarà superar-ho, jeje, fins aviat...