Tuesday, April 15, 2008

cosMUNologia celebra el primer aniversari / cosMUNologia celebrates its FIRST Anniversary



El passat dissabte vaig enviar un sms a un amic per demanar-li si em faria el favor de passar per casa a clavar un clau. La resposta no es va fer esperar. Em va dir, que al llarg de la tarda, la tanda de favors ja la tenia complerta, que si em podia esperar a un altre dia ...

El tapís portat de Zanzibar i acabat de recollir a la Tapisseria d'en Paco jeia enorme sobre el llit de l'habitació de convidats, ara la d'en Sergi, esperant que algú el pengés a la paret. Hauria d'esperar a un altre dia. Un bon exercici de paciència a la meva necessitat imperiosa de consolidació immediata dels meus desitjos .


Conjuntament amb altres quadres portats de l'Àfrica també, aquest tapís forma part de la nova decoració de casa meva que poc a poc va prenent un aire més acolorit, allunyant-se de l'estricte "un color per habitació" que regnava fins aleshores arreu dels espais.
Un canvi de mires que, si m'ho pregunteu, crec que respon a un petit a petit alliberament de l'estricte organització domèstica que sempre m'ha caracteritzat, i que, de fet, no és més que una manifestació del meu foro intern, que (afortunadament), els darrers viatges: Àsia, sobretot l'esbojarrada, eclèctica i caòtica Índia, i Àfrica, han ajudat a esquerdar lleugerament.

Amb això també, com haureu notat, un petit canvi en la presentació de cosMUNologia, que tan havia
estat criticada per la seva mida, atribuint-lo alguns, els més propers i que han gosat fer el comentari, a un ego i narcisisme desmesurat per part meva. Probablement tinguin raó, ho admeto, i mai ho he amagat, com deia ja el dia que vaig inaugurar aquest blog, avui en fa exactament un any, a la meva descripció personal.

Així, em sembla que avui és precisament per això un bon dia per renovar-ne, ni que sigui subtilment, la imatge. Em fa pensar una mica amb els anuncis de la televisió. D'entrada alguns ens mostren per un període determinat de temps la versió completa, llarga i costosa. Quan ja ens l'han empapada a la retina, i l'hem pràcticament memoritzat, ens passen a la versió més curta. Ja no els cal gastar tanta energia (en aquest cas diners) per impressionar-nos de la mateixa manera. Ara, l'anunci, és només un simple acte presencial que, sense que ens calgui la versió llarga, recordem perfectament. Així, fent un símil amb aquesta manera de publicitar-se, ja no cal la imatge gran al blog, la versió reduïda, per si mateixa, us hauria de recordar a la seva germana gran, que es retira a gaudir d'un pèl més d'intimitat.

Aprofito per fer públic també els meus agraïments a aquells que al llarg d'aquests 365 dies, amb més o menys regularitat, heu seguit les meves cròniques. CosMUNologia ha rebut, revisant les estadístiques a data d'avui, exactament 3828 visites. Penso que està molt molt bé i que ha estat possible només gràcies a vosaltres.

Una abraçada a tots i espero seguir-vos trobant al meu cosmoespai.

Mun


English Version

Hello you people out there in the world!!

Believe it or not it's been a year since cosMUNologia made its first public appearance on the blogsphera. I know, I know, time flies!!

According to statistic, my blog received exactly 3828 visits in the past 12 months and, really, it's merely and solely thanks to you.

I know I tend not to write much in English, and I apologize for that. It's a matter of (lack) of time and in the end, one tends to express better in the own language... Still, I hope you can get to know a bit about my whereabouts and activities checking on the pictures and reading the few posts I scribble now and then in English.

So, basically, today, I want to take the chance to thank you all for sticking here with me @cosMUNologia.

Keep me posted and be good!

Luv.
Mun

2 comments:

Anonymous said...

Ah, era un tapís!

Ja em semblava a mí...

Anonymous said...

JM, signa els missatges!!!