Sunday, November 25, 2007

Deixem que les imatges parlin ...

Mitja nit i encara tinc mal de cap ...

La festeta va ser tot un èxit! I és que cada cop en sabem més ;o)

Una taula amb mooolt menjar, del que, no cal dir, no varen sobrar ni les engrunes perquè hi havia tota una banda de gossos i gats que anaven fent net a tot el què queia a terra ... i fins i tot, en un moment determinat, en vaig enganxar un que feia salts a la cantonada de la taula per veure quin plat feia tombar i arreplegar el què caigués. Aix! Se les saben totes.

En fi, la lluna plena presidint un cel sense traces de ni un núvol, una nit al mig de només camps i arbres, òlives i mussols. Un grup tocant els bongos amb bon ritme, entorn una enorme foguera; una demostració de hip-hop i després el merescut bailoteo ... que jo diria que va durar hoooooooooores.

A les 5 del matí aconseguia ficar-me al llit ....

....

però com deia, us deixo amb les imatges, que, com diuen, valen més que mil paraules i jo me’n torno al llit, que demà he de ser a les 9 del matí a Barcelona i d’això ja n’he perdut la pràctica.

Apa! Els que vàreu venir: moltes gràcies!! Sense vosaltres no hauria estat possible!! El que no vàreu venir!! Uuuuhhhhhh!!! Mooooolt malament!! Esteu suspesos i a la propera convocatòria tindreu menys punts.


Muak!!

Mun

2 comments:

Imma Bastida said...

Muuuuun!!!

Estic molt ofesa. Vas fer fotos a tothom menys a mi!!! :D

En fi, hauràs de compensar els meus fans d'una manera o altra (juas :P)

Muak!
Imma

Jeiem said...

Les imatges poden parlar, per� la Rafaela Carra amb el seu "Explota mi coraz�n" va cantar, i for�a!

Petonets