Friday, June 1, 2007

Anys i anys!! Per molts anys!! ...


Una secció nova a cosMUNologia, ostres, no parem d’estrenar!

A partir d’ara celebrarem el cumple d’aquells que me’l sàpiga clar, aquí al blog. – així que si voleu sortir, ja podeu anar confessant, jeje -

Comença la Noe, la reina de l’snowboard, la única lokeitor que encara que no es vegi res i nevi tan que els mossos ens hagin d’ajudar a posar les cadenes, ella m’acompanya dalt la muntanya, a gelar-nos al "telesilla" i a enfonsar-nos a la neu, o arrebossar-nos-hi si es dóna el cas, que de tan en tan si que es dóna, jaja!!

A la foto, d'esquerra a dreta, la Geraldine, la Jime i la Noe!!

No diré quants, tot i que ho sé, perquè aquest és un tema “delicat” en les dones!! Si vol, ella que és una de les comentaristes més actives d’aquest blog, ja ens ho farà saber.

Un mega-petó guapíssima, i un divertit video de Happy Birthday per tu. Per veure’l, clica aquí!!

Muah!
Mun

3 comments:

Colmallas S.A. said...

Cmabiando de tema... sobre el comentario de esa espectacular foto del principio de la página, tal vez lo más duro que te cuesta es dejar ir a la juventud (divino tesoro). Pero puedes tener 80 años y seguir siendo joven. Es una hermosa alternativa.
Saludos... Juan: www.colmallas.com

Anonymous said...

Moltísssissimes gracies, es la felicitació més maca que he rebut!!!!!, després de la den Carles, ja m'entens...jejeejje
Estic encantada, en faig 30 i hem sento plena, feliç, tinc la sensació que comença una de les etapes més maques de la meva vida, tinc una certa experiència, estic en un moment emocional inmillorable i al meu voltant gairebé tot són bones noticies, ja que la felicitat plena tampoc seria recomanable, pro realment hem sento "radiant"!!!!!!!!!!!!!i el més maravellós de tot es que hem sento més jove que quan tenia 20 anys...

YAGO said...

Muntsa, felicitats per el teu blog.
Desitjo poder tornar a repetir una sortida en bicicleta com la de l'Escala, va ser un dia fantastic.
Me animat i he fet el primer pas per tenir un blog, crec que un dia d'aquets haure de demarte ajuda, tinc algun problema.
el blog es http://jacky1961.blogespot.com

Fins aviat,

Recors

Jacky