Wednesday, June 20, 2007

House Corner



Hola gent! avui us faig el salt. No tenim House Corner. Per mil i una raons que no ara venen al cas i imprevistos de darrera hora, no vaig poder mirar el capítol d'ahir a la nit (però el tinc gravat i pel que he llegit promet!) El miraré quan tingui una estona i afegiré els comentaris que calgui al de la propera setmana ;O)

En qualsevol cas, convido a qui es vulgui prendre la molèstia a fer-nos-en un briefing ... Així fem aquesta secció una mica més participativa.

Per part meva, us desitjo de ja una bona revetlla de Sant Joan. Jo aquesta nit m’embarco en un veler amb destinació a Menorca i les festes dels cavalls ... Ja sabeu “ara va de bo, ara va de bo, Ciutadella, la lala laaa!!”, on aprofitaré també per celebrar el meu cumple, que és dilluns 25.

Platgetes verges, fons marins pristins, caldereta a Fornells, jaleo, gin xoriguer i molta molta festa envoltada de bons amics. Què més se li pot demanar a un aniversari?? ;O)!!!

Si no acabem a Algèria salvats pels guardacostes que recullen pateres perquè se’ns despista el GPS, o el patró – que fins fa unes poques hores estava malalt, per cert!! – o qualsevol altre designi mesquí, ens veiem el proper dimecres, espero que amb els deures del House Corner fets i un ampli reportatge de l'excursió a Ses Illes.

Muah!

Mun


Fotos: Jesús Ramírez (www.pbase.com)






4 comments:

Anonymous said...

MOLTES FELICITATS MOON!!!!!!!!!!!, AIXÍ QUE ESTAS A MENORCA...QUINA ENVEJA, ESPERO QUE DISFRUTIS D'UN ANIVERSARI MARAVELLÓS, MOLTES MOLTES FELICITATS I MOLTS MOLTS PETONETS, FINS AVIAT!!!!

Unknown said...

Bones Muntsa!! jo em pensava que en la secció d'aniversaris avui apareixeria el teu, però és clar, des d'un veler ancorat a Menorca ho tenies difícil!
Espero que hagis passat un molt bon aniversari! Per Formentera genial tot i que no hi ha guerra d'avellanes i cavalls com a Ciutadella, vam fer una foguera al Pilar la Mola increíble!
Moltes Felicitats i fins aviat!
Petonets i unes quantes estirades d'orella! ;)

Unknown said...

Eiiii llunetaaaaaaaaaa!!! Porto tot el dia intentant localitzar-te ... ara ja veig on t'amagues!! Però perquè et quedi constància que no m'he oblidat del teu aniversari ni per un segon aquí et deixo la meva emprempta:
PER MOOOOOOOOOOOOOOOOLTSSSSSSSSSSS I MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLTS ANNNNNNNNNNYS!! Desitjo que tinguis un dia increïblement fantàstic i que no t'espantis si has de bufar gaires espelmes ;oP, pensa que així el desitg podrà ser molt més gran!!
Que les estrelles de Menorca brillin per la nostra lluna en aquest dia tan especial!
Un petonàs shatona!!
Jevi

LOKEITOR said...

Referent a lo del comentari dels dos últims episodis...la veritat es que he anat tan cansada aquets dies que els he vist a mitges...pro crec que el tema està força interesant, sobretot amb lo den Foreman, que vol marxar!!!!estic dessitjant veure com s'ensurt en House per que es quedi...un altre detall que hem va encantar va ser el títol de l'últim capítol, perdó per l'expresió, pro es deia així "cabron", sí, sí, i la veritat es que el nano era bastant més repelent que en House en un dels seus pitjors dies, tela marinera...i entre tot aixó un moment en el que en House s'apropa molt i molt a la Cudy...ya se que no ho faig tan bé com la Moon, pero espero que us agradi el comentari"House Corner"