Sunday, May 20, 2007

Sortida en bici Girona L'Escala & viceversa ...



Sortida: 7am
Tornada: 9:45 pm
Nombre de gent al tram Girona – L’Escala: 21
Nombre de gent al tram L’Escala – Girona: 4
Quilòmetres fins a L’Escala: 55 Km
Quilòmetres totals recorreguts: 106,05 Km
Temps total rodant: 6:48:20



Les fotos de la sortida a Picassa. Clica aquí
Click here & Check some new pictures at Picassa

Gent, va ser un fart de riure, moltíssimes gràcies a tots, i sobretot gràcies per convidar-m’hi. El mínim que podia fer era oferir-me a realitzar el cobriment mediàtic de l’acte, jaja.

L’esmorzar a Verges estupendu, el banyito a la piscina mooolt reparador; la paella: no tinc paraules!! I els videos!! (no us els perdeu a Picassa!!), els videos són qualitat YouTube total.

La tornada va ser durilla però va valer la pena.

El nombre d’incidents va ser mínim: només una roda una mica aixafada a la bici de l’Eduard, res que no pogués arreglar una allen de 14, i un aterratge forçós per part meva a Sant Jordi d’Esvalls ... Encara m’estic plantejant si no hauríem d’haver fet una foto i denunciar al municipi.

Com va anar? Doncs la cosa més estúpida del món: un cable elèctric penjant sense més al mig del pas que quan el vaig veure ja el tenia a sobre. Va ser una decisió presa inconscientment, frenar a saco. El problema: acostumada a l’altra bici, que tenia els frens al revés, vaig frenar amb el de davant, pel que la derrapada va ser de pel.licula (eps! Sort que duc frens de disc, jaja!!) El següent que recordo és un cop al cap (duia casc!), mal a les costelles, tot fosc i algú preguntant si m’havia fet mal. Segons diuen, estava blanca com la neu i feia cara espantada – ja m’ho crec!! Res greu però, passades 24h només tinc el dit gros dret inflat, l’espatlla i el colze esquerra morats i no sé exactament què a les costelles esquerres, però fa bastant mal si faig qualsevol esforç o si em fan riure – potser m’ho faré mirar ;O)

Cortesia d'en Josep Ma, aquí podeu descarregar la ruta - detallada amb comentaris "al marge" i l'arxiu per poder-ho visualitzar al Google Earth.

En qualsevol cas, va valer la pena. Ei! Ara us asseguro que no oblidaré mai més on tinc el fre de darrera a la bici!! Com diuen, “no hay mal que por bien no venga”


Aneu-vos preparant! El dia 15 baixem d’Olot, no?? Què tal si acabem d'arribar fins a St Feliu de Guíxols i repetim el tema paella. Que a mi em va agradar un piló, jaja!!


Mentrestant us animo, sobretot als que hi vàreu participar, a deixar els vostres comentaris, opinions, emocions, percepcions i qualsevol altre tipologia similar -d'ons perquè tots en puguem gaudir.





3 comments:

Anonymous said...

Ei que hi ha reportera com anem?? espero que les conseqüències de l'aterratge forçat que vas patir de tornada ja mica en mica sia història, i amunt els ànims per a tornar-hi...en bici!!!!jejeje
Crec que va ser una jornada molt guay, amb un grup de gent molt maco i que es va compenetrar de seguit, cosa molt important quan hi ha tanta penya...deu ni do!! 20 persones en bici per aquests móns de Deu, una autèntica 'serpiente multicolor'!!!
El fet és que era el primer cop que fèia una sortida d'aquestes dimensions (tant de quantitat de gent com de kilometratge) i la veritat és que l'experiència ha estat positiva, sobre tot l'esmorçar a mig camí!!! que bé que va (i sobretot com entra!!!) el vinillu ben fresc i un bon entrepà quan portes 3hr damunt la bici!!
Esperem tornar-hi ben aviat, ara ja anem llançats!!!
Ens veïem MuN!!

Anonymous said...

Hola, Muntsa.
Vull felicitar-te per aquest reportatge tan maco i acurat. La veritat és que ha estat tota una experiència fer aquest piló de Km, i la major part per camins, amb una colla tan diversa i força avinguda.
Espero que es repeteixi. Salutacions
L'Alberto, el pare de l'Albert (el "devorador" de nutella)

Anonymous said...

Hola Muntsa,
No en sabia res del teu accident, espero que no tingui afectes posteriors, que hem d'estar preparats per la propera.
Em sembla que la farem grossa, hem passat un correu intern a la feina i s’està animant molta gent per la propera ruta (sempre que sigui de la dificultat "novatillo"). Ja estic en contacte amb en Carri per la logística, Transport de bicicletes, autobús, parada per esmorzar i si es pot per dinar, je je.
Felicitats pel reportatge.
Jordi "Mariner"