Thursday, April 26, 2007

Aficions, altres costums i afiliacions curioses / Hobbies, customs and other weird-ish affiliations


La Noe ha deixat avui un comentari al meu post del dia 20 d’abril “Impossible is Nothing”, dient que seria bo parlar de les aficions que té la gent. Com que aquest blog està totalment adreçat al “client satisfaction”, jeje!, no me’n puc estar de penjar un post i demanar-vos quines coses feu, no necessàriament han de ser aficions, poden ser costums, hàbits, maneres de fer, impulsos incontrolables, etc, que trobeu que, potser, per a la resta dels mortals poden ser “poc comunes”.

Vinga, per donar-vos ànims començaré jo mateixa.

Malgrat sembli que sóc una persona molt sociable, de fet, aquesta és una falsa aparença. La meva sociabilitat és altament limitada i tinc un tope d’hores diàries, mensuals o anuals de tolerància a altres éssers humans, dins les que puc actuar i relacionar-me amb naturalitat, fins i tot amb cordialitat; però esgotades aquestes hores, se’m fa totalment impossible, incòmode i irritant el fet d’haver-me d'estar amb gent, ni que sigui una sola persona. Donada la circumstància, tot i que ho intento evitar, si es dóna que no tinc manera d’escapar de la situació, tinc la meva pròpia solució: em tanco al lavabo una bona estona fins que recupero la calma!!

Apa, ara us toca a vosaltres! No sigueu tímids, podeu deixar els vostres comentaris de forma anònima i ningú sabrà qui és qui però segur que ens farem uns bons riures!

Muah!


I tend not to translate post, but I think this one is worth it.

This morning I found a comment from Noe on the post I wrote on the 20th April about “Impossible is Nothing” (sorry, that one was in Catalan), saying she thought it’d be a cool idea that I talked about hobbies and oddities we all have. Since this blog of mine is totally oriented to client satisfaction, I can’t help myself: I take the challenge.

I’m gonna ask you to comment here on that little things you guys do sometimes: fads, crazes, habits, etc. that you take as worldly but, if you give it a second thought, maybe is not such “normal” stuff …

To crash the ice – can I say that or did I just make it up?, you know I tend to complement English with my peculiar home-made translations, jaja!! – I’ll tell you one of mine. Here it goes:

Even though it looks like I’m a very sociable person, truth is that’s just a cosmetic appearance sometimes. My sociability in fact is highly limited and there’s only so much I can take. I have a fixed coupon of hours, weeks or months I can handle being around human beings, and I can even be nice and bluntly friendly; but when this coupon expires, it is totally impossible, uncomfortable and irritating to hang around anymore, not even a single person. I try hard to avoid that point, but if for whatever reason it happens, I have my own escape-away: I run to the toilet and lock myself in for a long while until my jets chill out!!

Now, it’s your turn. Do not be shy, you can comment anonymously, no one will know who’s who and it will be good fun for certain.

Ok, go! Just do it!

Muah!

2 comments:

Anonymous said...

Jejejejeje, així m'agrada Moon, estic molt "satisfaction"jejejeje, crec que hem toca:
Jo soc una persona molt ocupada, i en conseqüencia, molt estressada, odio anar estressada, pro encara no he trovat la amnera d'evotar-ho, tot arribara, la meva jornada comença aviat, a les 7:00 ja estic en peu, preparo café, sino no puc fer rés més...faig l'esmorçar per emportar-me a la feina, un sanwich lleuger, un te, aigüa, una fruita, ñam,ñam...després cap a la feina 4h de jornada i a dinar, tinc escasament 1h aprofitable per fer el dinar, aprofitar per possar una rentadora, rentar plats, fer-me la bossa per el gimnàs...vaig de cul, després 4h de jornada i al gym, 2h de suar, dutxar-me...i cap a caseta a netejar ,el que puc, fer el soparet, lleuger, mirar algunes de les series com CSI, HOUSE, ENTRE FANTASMAS, GREY...si es que a sobre fan un mont de coses a la tele...menys els divendres que aprofito per llegir, dimarts i dijous tinc hockey, començo l'entrenament a les 10:15 de la nit, osigui que el HOUSE I LA GREY m'els graba en Carles, jejeje, auqtes dos dies arribo a casa super tard, cap a les 12:30, i encara hem faig una infusió avanç d'anar a dormir, total, entre setmana hem solen faltar de mitja 40h per fer coses, jeje, el cap de setmana!!!!!!!!, també hem falten hores ja que m'agrada pintar, col·lecciono unes miniatures que s'han de pintar i m'encanta passar-mi hores, hem relaxa molt, m'agrada llegir, faig hockey sobre gel els diumenges també, ara que fa bó m'agrada sortir en bici, m'agrada anar a la piscina i també m'agrada fe rle gos, a estonetes, que cada cop son menys, i m'agrada la vida social, estar amb els compis de hockey, els meus amics de sempre, sortir a voltar algun cap de setmana, visitar algun dels maravellosos reconets que tenim a catalunya... i com no podiar faltar, la feina de casa, que per desgracia no es fa soleta...total que el cap de setmana hem falten unes 120h, jejejeje, que jo d'una setmana en faria dos, per poder dedicar-me a fer tot el que m'agrada fer...m'enteneu, oi? com no puc estar estresada, jejejejejeje i segur, segur que hem deixo coses...

Anonymous said...

Jo col.lecciono somnis. Quan tinc un somni interessant o estrany, l'escric i intento fer també un dibuix del que he vist a la meva ment aquella nit. En tinc una llibreta plena, de somnis.