Friday, April 20, 2007

Impossible is Nothing - mai més ben dit!!


És de justícia i cal dir que de futbol, jo, no hi entenc res. O millor dit, ben poca cosa que és alguna cosa més que res, des que en Sergi em va explicar què era un corner, un fora de joc i la llei de l’avantatge. La meitat ho he oblidat.


Quan juga el Barça però, sobretot si és un Barça-Madrid, les coses canvien.

Confesso aquí, públicament, que a excepció de l’Imma potser, moltes de les dones que jo conec mirem el futbol per mirar les magnífiques cames i els apretats glutis dels futbolistes (o no Sara?). Per exemple, què me’n dieu del bacallà? Dóna gust de veure!! D’altra banda, que personatges carismàtics con en Ronaldinho facin espectacle o en Messi clavi 3 gols d’infart al Madrid, aleshores ja no és fisiologia, és filosofia, jaja.

Dit el dit.
Aquí el gol del passat dimecres. No cal entendre massa de futbol per flipar amb aquest golàs!!

Com diuen els d’Adidas,
Impossible is Nothing, fins i tot han aconseguit que jo parli de futbol al meu blog!

1 comment:

Anonymous said...

Quina pasada, l'altre dia vaig veure el gol, jo no soc gens de futbol, es nota, no??jejejeje, prou feina tinc ja a treure temps a les moltes aficions que tinc...per cert Moon, seria un bon tema a tractar "aficions", segur que més d'un/a, et sorprendrien...tornant al comentari...com molt bé enuncia el tema "impossible is nothing", impresionant...